Thursday 2 November 2017

My Matematikk Bevegelige Gjennomsnitt Svar


hvert matematikk tema. com GCSE Revision Synkroniser iPhone, iPad, Windows PC, Mac, Android-enhet og iPod Touch til Everymathstopic Flipped Classroom. Klikk nedenfor og velg antall synkroniserte kontoer for deg selv, kolleger og studenter. Svar på vår akknlowledgement med e-postadressen til alle andre som skal legges til, hvis det er mer enn deg. Alle instruksjoner vil bli inkludert i vår melding. Kommentarer fra brukere Takk så mye til redaktøren som står bak denne suksessen til dette nettstedet. Det er mer enn enestående. Jeg gir den en A så mange stjerner er ikke nok. Takk igjen. Jeg var ute etter å designe mine egne PowerPoints for noen revisjons sesjoner, men fant det tidkrevende. Da begynte jeg å surfe på nettet da jeg kom over dette fantastiske nettstedet. Emner er tydelig gradert, og jeg kunne velge og velge PowerPoint som jeg ønsket å bruke sammen med studentene mine. Takk. Det er fantastisk ressurs Dette er en av de mest nyttige gratis nettstedene jeg har kommet over. Emnene er tydelig organisert og levelledgraded. De fleste av de oppgitte ressursene er veldig gode, og mine klasser nyter virkelig dagens forretter. Jeg setter stor pris på alt det harde arbeidet som har blitt lagt inn i ressursene. Dette er et utmerket nettsted med så mange nyttige, morsomme ressurser å bruke. Nesten føler seg skyldig i å bruke ressurser som noen har brukt så mye tid på å skape så stor takk, mye verdsatt av meg selv og mine studenter. Dette nettstedet er en stor ressurs. Det gjør jobben min mye enklere. Godt gjort, jeg liker strukturen på nettstedet ditt og planlegger å knytte i dine ressurser til våre nye arbeidsordninger. Jeg setter stor pris på det harde arbeidet du har satt inn i dette. Dette nettstedet er virkelig strålende Jeg elsker måten emnene er jevnt fordelt på, og det er så mange gode ressurser. Takk for at du deler nettstedet ditt er bra. Det hjelper virkelig folk som meg som ikke har compuer ferdigheter til å produsere Powerpoints. Jeg har funnet så mange nyttige ting for klasserommet. Jeg kan ikke tenke hvordan jeg klarte uten det. Dette er alltid mitt første sted å se etter PowerPoints og andre ressurser. Det gjør planleggingen så mye enklere. Takk skal du ha. CMS: REG. RU, Wix, Ecwid rabatter4you. name shyshyshy shyshyshyshyshy: Linux Windows VPS Jelastic rabatter4you. name shyshyshyshy: Mail. Ru. Gmail, GoogleApps laquo raquo laquo raquo Profesjonell matematikk Ressurser for klasserom Lærer Funksjonell matematikk GCSE-Type Spørsmål nå tilgjengelig på V 13 citerte Dette er virkelig de beste funksjonelle matematikkspørsmålene rundt og sparer oss mye hard workquot DB, leder av matematikk, rekkevidde High School, Spesialist Matematikk Skole Stopp Press. Funksjonelle Maths LevelGrade Boosters nå tilgjengelig for avdelinger på en egen CD. Se nye alternativer under quotBuy CDquot eller quotOrder Formsquot-knappen. S crolldownforfre ed emopresentations pluss Slik kjøper du og viser handlekurv-tilbudet Det er 8 gratis presentasjoner under 7 mer etter registrering via MY ACCOUNT-knappen For å oppgradere til versjon 13 fra en tidligere versjon av Whiteboardmaths (eller de originale PowerPointmaths), klikker du bare på bestillingsskjema knappen og vis priser. Matematikk Programvare Anmeldelser for Whiteboards: mrbartonmathsreviews. htm VERSION 13 Triple CD NÅ TILGJENGELIG Dette er den ultimate matte PowerPointreg undervisning og læringsressurs for bruk med elektroniske whiteboards, projektor skjermer eller bærbare datamaskiner. Det er lett editableadaptable og er egnet for bruk med ethvert nasjonal matematikk læreplan program. Et viktig trekk ved denne ressursen er at alle matematiske begreper tydelig og enkelt forklares fra første prinsipper. Materialet presenteres på en måte som gir studenten muligheten til å oppdage resultattavler som er oppgitt for seg selv, og dermed gjør matematikken mer relevant, interessant og inspirerende. Versjon 13-CD gir deg en massiv: STOR OPPDATERING, STOR Lære verden over Skoler rundt om i verden bruker nå vår dobbelte CD-ressurs. Fra Tromsø i nord til Auckland i Sør, fra San Diego i vest til Bangkok i øst, gjør Whiteboardmaths TM klasserommet forskjellen og antenner en lidenskap for å lære matematikk. quote Hvis du ønsker å kjøpe en pakke for å få avdelingen din oppe med bruk av interaktive whiteboards eller projektorer, så bør dette være det. Jeg har helhjertet anbefalt det på skolene jeg har besøkt både i England og Australia, og tilbakemeldingen har vært utrolig positiv. Sitat mrbartonmathsreviews. htm Craig Barton. Range High School: En spesialist matematikkskole quoteKvaliteten på Whiteboardmaths ressurser er enestående. Animasjonene, farger og lyder gjør studentene engasjert. Jeg har funnet presentasjonene å være uvurderlige i år, særlig fordi jeg har en rekke NQTs og ikke-spesialister som jobber i fakultetet. Presentasjonene er gode for undervisning i hele klassen og også uavhengig forskning. Presentasjonene kan brukes som de er eller bare deler av dem i forrett eller plenum. Anrikningspresentasjonene er fantastiske - tilgjengelig for alle, men likevel lett utvides til utfordring for de mer mulige elevene. Studentene likte spesielt SAT-spørsmålene og nøt chalgeten til å forbedre sine poeng. Jeg vet ikke hvordan vi noen gang klarte uten itquot. JH, Matematisk leder, (The Dearne High School. Rotherham) quotWe har nylig kjøpt en nettstedslisens for Primary Resources-CDen og elsker absolutt det. Barna er virkelig engasjert i programvaren og ser frem til deres taleserier. Alle våre klasserom har ivrige gråt i begynnelsen av hver leksjon for deres favoritt mentale forrettaktiviteter, og lærerne er glade for at de nå har en uvurderlig bank av kvalitetsmaterialer for å støtte det reviderte rammeverket for numeracy. Takk for at du sparer oss utallige timer av vår egen dyrebare tid, og gjør aktiviteter som alltid vil være dårlige i kvalitet til yoursquot KB, IKT-koordinator (Maryport CoE Junior School) quotWhiteboardmaths har vist seg å være en verdifull ressurs for vår avdeling. Vi har spart en enorm mengde tid ved å bruke disse ferdige presentasjonene på våre nye interaktive whiteboards. Det er en stor samling materiale som dekker alle aspekter av læreplanen, og presentasjonene er skrevet til en meget høy standardkvot. LC (Stanborough School. En spesialisert matematikkskole, Welwyn Garden City) cKa takk til Whiteboardmaths for Maths PowerPoint-presentasjoner jeg har kjøpt som har forvandlet min undervisning og har gjort emnet så mye morsommere for studentene mine. Vennligst gjør det samme for A-Level. Opprettholde det gode arbeidet AM, Matematisk spesialistskolekoordinator, St Thomas More High School. Westcliff-on-Sea quote Jeg ville takke for din utmerkede programvare som vi nylig har kjøpt. Presentasjonene ser fantastisk ut. Det tillater meg å fortsette jobben med å undervise og gjør det mulig for elevene å revidere arbeidet i sin egen tid. Jeg anbefaler disse presentasjonene til matte lærere rundt countryquot. AH, Matematisk leder, Whitton School, Twickenham ldquoDette er bare et kort notat å si takk. Vi bestilte en kopi av CDen din etter å ha brukt over 6 måneder og så på andre tilgjengelige ressurser og har funnet det å være fantastisk. Grafikken er utmerket, og den samlede pakken er godt satt sammen og dekker en god del av pensum. Elevene har allerede hatt glede av å jobbe med produktet på vår whiteboard. Hvis du ønsker å bruke vår skole som kontaktpunkt for andre, kan du gjerne gjøre det. Takk igjen for en fantastisk pakkerququo JM (Matematisk leder, Biskop Perowne High School, Worcester) ldquo Takk veldig mye. Vår skole kjøpte programvaren sammen med en VLE-lisens i juni, og det var veldig bra. Jeg har anbefalt det til vårt LEA Maths Team og jeg er glad for å si at alle våre skoler er nå utstyrt med VLE licencesquot. ML, (Newlands Girls39 School, Royal Borough of Windsor og Maidenhead) citerer jeg vil anbefale noen lærere disse visuelt imponerende ressursene. PowerPoint-presentasjonene er tett tilpasset den nasjonale læreplanen og er allsidig nok til å bli brukt på en rekke måter. Jeg har brukt dem rundt Oxfordshire med svært positive svar fra både studenter og lærere. Lærerne er glade for en omfattende samling av tidsbesparende materialer av så høy kvalitet. Jeg er glad for å si at alle våre skoler bruker din ressurs. Takk Whiteboardmaths Teamrdquo. AK, Senior Mathematics Consultant, Oxfordshire ldquo Jeg vil gjerne takke deg for Whiteboardmaths-CDen som jeg finner fantastisk. Presentasjonene er veldig morsomme for meg å planlegge mine leksjoner rundt. De er enkle å redigere og tilpasse, og de motiverer studentene som alltid er engasjert. De ser virkelig ut til å få matte til å bli levende for dem. De vil til og med minne meg om at jeg har glemt å slå på lyden. Vi har nylig hatt en flott tid å revidere med SAT BOOSTER presentasjonene, og vi endte opp med ante (som foreslått av noen av studentene) at de ikke måtte bare for å velge nivå og emne, men må svare det selv på stedet mens de forklarer deres arbeid. Samlet jeg virkelig elsker dem og bare ønske at lærerne mine kunne ha gjort det samme for merdquo ldquo Jeg bruker Whiteboardmaths presentasjoner på mitt interaktive hvite bord og mitt år 2 barn elsker dem. De liker virkelig dartboardpresentasjonen, og passer perfekt med det nasjonale læreplanen for å legge til tre tall sammen. Presentasjonene er lyse og fargerike med flotte lydeffekter som holder barnets oppmerksomhet. Mine barn har klart å se mønstre i antall tydeligere. Det har aldri vært lett å finne egnede, iøynefallende ressurser for å forklare konsepter som vekt, tid og kapasitet. Whiteboarden matte presentasjoner sammen med animasjonene har gjort en slik forskjell i å lære disse vanskelige matematiske temaene. JC, St. Cuthbert Mayne katolsk grunnskole (år 2 lærer) Cranleigh, Surrey. Sitat Jeg er begeistret med Whiteboards-CDen. Jeg liker det faktum at jeg kan redigere presentasjonene for å møte mine behov. Jeg kan legge til filmer og mine egne ideer. Mine studenter er alltid engasjert av aktivitetene og tiltalende grafikk. Jeg setter stor pris på regnearkene som er innebygd i presentasjonene. PowerPoint-formatet gjør gjennomgang av konsepter raskt og enkelt. Programmet er så enkelt. Lærerne trenger ikke å delta på dyre treningsverksteder for å lære å bruke programmet. Det tar ingen teknisk opplæring for å presentere leksjonene. Jeg trenger ikke å bekymre deg for å kjøre et komplisert dataprogram. Jeg klikker bare og teachquot. MC, Gulf Gate Elementary School, Sarasota County, Florida quotThese er fabelaktige PowerPoint-presentasjoner. De er perfekte for bruk med interaktive tavler. Jeg har synget deres roser hvor enn jeg går. De er veldig nyttige for tallerken i år 6. Hold opp det gode arbeidet. MR (Primær IKT-konsulent) du har langt det beste skolematerialet jeg noensinne har sett på nettet. Du har et godt lag med den beste pedagogiske kunnskapen og følelsen. Vennligst fortsett denne måten og mange takk for disse ressursene. HILD Charles. matematikklærer på Lyceacutee Robert-Schuman i Luxembourg citerer jeg har brukt dine gode PowerPoint-presentasjoner i lang tid nå. Jeg har brukt dem med elever når jeg var PT i en videregående skole og nå med studentlærere, både grunnskole og videregående, ved University of Dundee. De kan brukes av individuelle elever, for interaktive læringsformål med hele klasser og til demonstrasjonsformål i forelesningsteateret der elevlærer kan se hvor spennende matematikklæringene kan være. Tricky konsepter blir tydelige gjennom fargerike, godt gjennomtenkte lysbilder som både stimulerer og motiverer. Takk for dette produktet som oppfyller så mange behov i matematikk educationrdquo. S. H, Matematikkutdanning, University of Dundee. Sitat Dine PowerPoint-mattepresentasjoner har vært en glimrende måte for meg å berike min lære. Studentene er nittet av bildene og animasjonene. Forklaringene er klare, nøyaktige og til poenget. Jeg har også brukt Whiteboardmaths presentasjoner vellykket for dekningslærdier som gir studentene noen ekte matematisk innspill. Filene kan til og med tilpasses for å passe til vår australske (New South Wales) pensum. Jeg inkorporerer dine Whiteboardmaths presentasjoner i alle våre Arbeidsordninger. Takk skal du ha. RW, Sutherland Shire Christian School, Sydney, Australia citerer jeg har undervist i matematikk i 15 år, og dette er langt en av de beste ressursene jeg noensinne har brukt i klassene mine. Whiteboardmaths-laget presenterer matematiske ideer på en morsom, interessant og interaktiv måte. Når du bruker disse presentasjonene, vil du aldri se tilbake jeg har lært i forskjellige land og funnet dem lett å oversette fra en læreplan til en annen. Takk for en stor ressurs JW, Matematikklærer, Sørøyskole, Hongkong ldquoWhiteboardmaths har vist seg å være en svært verdifull ressurs i klasserommet. Det er fargerikt, attraktivt presentert og morsomt, spesielt for barn som finner noen matematiske begreper vanskelig å forstå. Den kan brukes på tvers av evner og gir barn mulighet til å utforske matematiske konsepter på en stimulerende og motiverende måte. Som et klasseværelsesverktøy har det blitt viktig, som et gruppeværktøy er det spennende og i stand til å utvide, konsolidere eller støtte medlemmer og som en individuell studie økt, virkelig dynamisk. MM, Assistent HeadteacherSENCO Pells C E Primary School. Lewes, East Sussex. ldquoThese PowerPoint-presentasjoner er trolig en av de beste ressursene som er tilgjengelige på markedet. Jeg har vært matematikklærer i 28 år og var opprinnelig skeptisk til å bruke PowerPoint-presentasjoner i klasserommet mitt. Jeg har brukt mange andre ressurser med mitt interaktive SMARTboard, men disse presentasjonene har sikkert vunnet meg over. Presentasjonens dynamiske natur gjør det mulig for elevene å se ting så mye tydeligere. De elsker dem så mye som jeg gjør En strålende investering for noen matte lærerpartmentrdquo SH, 2nd i matematikk, Myton School Warwick ldquo Dette er bare et kort notat å si takk. Jeg har brukt Whiteboardmaths presentasjoner i over to år nå, og har funnet det å være en av de mest nyttige delene av matematikk programvare jeg har kommet over for bruk med en interaktiv whiteboard. Jeg har brukt den i årene 5 og 6 og finner den strekker den mer mulige elev og gir gode forklaringer og eksempler på en spennende måte for de som sliter med matematikk. Vi hadde en flott uke ved hjelp av polyonimus-presentasjonen og elevene ble transfixed av ldquoThe Tower of Hanoi rdquo. SAT Boosters and Enrichment presentasjoner er gode å holde matte på en morsom og interessant måte helt fram til slutten av siktet. Jeg ble rost av Ofsted for min leksjon som var basert på presentasjonen av negative tall og den ukorrekte fraksjonen, som jeg brukte under en ny lesevurdering, hjalp meg med å få min nye Y6 jobrdquo. Hver grunnskole burde ha itquot. Takk igjen EW, Collingham Lady Elizabeth Hastings C av E (hjulpet) Primary School ldquoThe Whiteboardmaths presentasjoner er fantastisk Jeg fant dem først mens jeg var på utkikk etter materiale for å hjelpe til med å undervise fraksjoner, ettersom mange av studentene mine ikke kunne forstå begrepene som var involvert. Så snart jeg brukte presentasjonene, endret alt som forandret seg, og studentene mine forsto ideene og ble grundig engasjert og ropte ut svarene. Jeg har vært en ivrig Whiteboardmaths-bruker siden ndash, jeg får tilbake et sosialt liv fordi presentasjonene sparer meg tid og studentene er begeistret og fengslet av animasjoner og visuelle skjermer. Whiteboardmaths brakt tilbake smilene, som studenter blir underholdt som de lærer ndash matte er ikke lenger lsquotoo hardrsquo og lsquoboringrsquo. Disse Whiteboard presentasjoner virkelig forbedre min undervisning og motivere mine studenter. Presentasjonene kan også overlates til en lindringslærer for å vise klassen ndash, noe som gir meg ro i sinnet, da studentene fremdeles vil lære mens jeg er borte. Den eneste beklagelsen jeg har er at jeg didnrsquot finner deg soonerrdquo DB, Eaton Community College ndash Middle School, Eaton, Western Australia. quotBoth Jeg og min matte klasse har virkelig likte å bruke Whiteboardmaths presentasjoner og det var sikkert 39money-well-spent39. De er ivrige og entusiastiske til å spille noe nytt hver dag, og allerede har deres deltakelse og nummeropplæringsevner blitt bedre. Mange thanksrdquo. SC, Stifford Clays Junior School, Thurrock ldquoThe Whiteboardmaths-materialet representerer noen av de beste verdiene for pengene som er tilgjengelig for øyeblikket. Hele mitt fakultet begynte umiddelbart å bruke PowerPoint-presentasjonene etter kjøpet. De er en utmerket tidsbesparende og kan enkelt tilpasses om nødvendig. Elevene har allerede hatt glede av dette materialet. MJ, Matematisk hode, Mossley Hollins High, Thameside sitat Din Whiteboardmaths presentasjoner er fantastiske og ungene elsker dem. Jeg kan høre dem ofte si at de kan forstå konsepter som tillegg og multiplikasjon av fraksjoner for første gang i deres liv. Stillheten som følger når de jobber med bestemte oppgaver, er virkelig inspirerende og givende. EMC, matte lærer, George Abbot School, Guildford ldquoThese er gode presentasjoner og til en god pris Whiteboardmaths har gjort livet så mye lettere for min avdeling. Presentasjonene har stoppet at jeg måtte bruke OHP for grafer, kakediagrammer, scattergrafer etc., og disse blir nå bare projisert på en tavle med et tastetrykk. Resultatet av denne ressursen har vært mer aktivt engasjert studenter, og jeg vil anbefale det til everyonerdquo LM, St Joseph 39s Secondary School, Derry, Nord-Irland. ldquoThere er bare ett ord for å beskrive Whiteboardmaths, og det er enestående. Ikke bare er presentasjonene av overordentlig høy kvalitet, men de er også veldig grundige. De nyeste tilleggene til CD-en (Nivå 3-6 og Nivå 4-7) viser allerede å være en uvurderlig ressurs i opptil SAT39s. Brilliantrdquo J. E, Bigwood School Nottingham quotFantastic. Har vært å vurdere mange ordninger for min nye Smartboard og din er langt den beste etter min mening. Dette vil spare meg timer. Jeg vil se for å kjøpe hele greia for neste studieår. Quot Takk. CS (Leder av matematikk - Cranford House School. Oxon) quotMange av lærerne i min lokale myndighet var på utkikk etter klare PowerPoint-presentasjoner å bruke i leksjoner, og jeg ble bedt om å kilde noen eksempler. Jeg kom over 39PowerPointmaths39 under et søk på internett. Etter å ha demonstrert dem på en treningsøkt, kunne instituttleder ikke kjøpe dem raskt nok. Jeg bruker dem selv selv med individuelle lærere som tilpasser seg etter behov. Dette er en flott ressurs som er rimelig og så lett å userdquo. CE, mattekonsulent, South Tyneside LEA ldquoI Elske dine Whiteboardmath presentasjoner. Det er som om studentene mine har blitt probet, og de mest interessante tankene ble utforsket og samlet gjennom innholdet i disse PowerPoint-presentasjonene. Presentasjonene krever oppmerksomhet og appellere til en rekke studentinteresser, for eksempel racerbiler, dart, dominoer og dyre tegneseriefigurer. Georgia Math-standardene justeres i de fleste tilfeller, og det er veldig enkelt å endre eventuelle britiske måleenheter til amerikanske enheter. Absolutt de beste pengene jeg noensinne har brukt på klasserommet mitt. Takk skal du ha. LC Washington-Wilkes Middle School, Washington, Georgia quotOverall, jeg liker virkelig Whiteboardmaths presentasjoner, og så gjør studentene jeg lærer. De reagerer veldig bra, fordi presentasjonene er interaktive og fargerike, med spesielle lyder, effekter og skjermer. I år er mitt første år med undervisning, og jeg er veldig glad for at jeg fant nettsiden og klarte å kjøpe noen PowerPoint-presentasjoner fra deg. Noen av presentasjonene jeg kjøpte, gjør hele leksjonsplanen for meg. Jeg trenger ikke å bry meg om noe, bare ha den PowerPoint-presentasjonen klar og skriv ut handouts (regneark), som du oppgir. Jeg har prøvd lagre, lokus, deler av sirkelen, koordinater osv. De gikk veldig bra. Jeg bruker presentasjonene med alle mine sett. De holder bunnene opptatt og motivert. Studentene skjønner ikke at de gjør de faktiske matematikkene mens de spiller spillene. Mental Maths 5000 spørsmål går veldig bra. Jeg har prøvd 39Dartboard39, 39Archery39, 39Division board39, 39Glass panel39, 39Teddies percentages39, 39Times tables39, 39Tenpin39. Jeg bruker dine presentasjoner sammen med de enkelte hvite brettene. Jeg viser spørsmålet og elevene skriver svarene deres (totalt, for eksempel) på sine brett. Takk igjen for å ha en slik nyttig nettside. Quot AI, matematikklærer, Ruskin Sports College, Crewe quot. Presentasjonene levert av Whiteboardmaths, er en ekstraordinær ressurs som jeg bruker regelmessig for å gjøre leksjonene inspirerende og spennende. Jeg anbefaler grundig denne ressursen til enhver matteavdeling. quot HR, (Fast tracklærer, Woolwich Poly for boys). Jeg vil gjerne si at jeg tror presentasjonene er fantastiske. Studentene stimuleres umiddelbart etter bruk. Jeg har brukt ganske mange av datahåndteringene, og jeg likte spesielt kvotering av gjennomsnitt, som min Y10-klasse har slitt med før jeg demonstrerte konseptet gjennom PPPrsquos. RF ldquoPowerPoint kombinert med en Smartboard har vist seg å være et av de mest effektive verktøyene jeg noensinne har brukt i å undervise i matematikk. Jeg har tilbrakt mange timer sammen med PowerPoint-lysbilder. Da oppdaget jeg Whiteboardmaths. Alt arbeidet er gjort for deg, lysbildene er strålende, og elevene finner dem interessante og effektive. Verdt hver pennyquot BF (Edensor Technology College Stoke-on-Trent) citerer jeg i Manor Middle School. 6. klasse gjennom 8. klasse matte. Dette er 10 til 14 åringer. Takk så mye for å dele talentet ditt. Jeg bruker dine PowerPoints og ser frem til nye. Quot VJ Austin Texas quote Jeg vil gjerne takke deg på vegne av matteavdelingen på Branksome School i Darlington, County Durham for å produsere en slik høy kvalitet resourcesquot KH, leder av matematikk sifferkongratulasjoner. Ditt materiale er det beste rundt det vi har funnet deg MC (Leder for matematikk, helbredelsesskole). Jeg har sett ditt PowerPoint-arbeid på nettet og jeg er veldig imponert over itquot SM (Advanced Skills Teacher Leicestershire). Mange takk for din tid og krefter. Disse PPPrsquos er flotte på mitt nye Promethean hvitt bord. Jeg har anbefalt dem til Norfolk County Advisory Servicequot JH (Norwich). Jeg er lærer i matematikk, og vil gjerne takke deg for å produsere PowerPoints som vil se ut som Himmelen sendte, i vårt avdelingskvot. HK (St Mungo39s Academy, Glasgow). For å se detaljer om individuelle presentasjoner. S betyr klikk på kategorien du vil se på. Når bildene laster, kan du klikke på et miniatyrbilde for å se utvidet informasjon om hver fil. Et bord vil også vises lavere ned, noe som gir informasjon om antall slidesAnimationSoundWorksheets. Andre bilder kan ses via katalogene som finnes under ORDER FORM knappen på hovedverktøylinjen. Slik kjøper du (a) Å kjøpe hele ressursen på over 650 presentasjoner. Klikk på quotBuy CDquot-knappen øverst på siden og følg instruksjonene for din type skole. Bestillingsskjema er tilgjengelig fra hovedverktøylinjen om nødvendig. Skoler faktureres, men enkeltpersoner må betale enten via PayPal, kredittkort eller sjekk. Sjekker aksepteres kun fra britiske kunder. (b) For å kjøpe individuelle presentasjoner via handlekurven. 1. Fullfør den enkle 2-trinns registreringsprosessen ved å velge kvitten MY ACCOUNTquot-knappen. Dette gjør det mulig å holde oversikt over salgshistorikken og administrere nedlastingene dine. 2. Velg valutaen fra høyre (hvis du ønsker) før du velger en kategori. 3. Legg til presentasjonene i kurven, og sjekk deretter når du er klar. 4. Hvis du har en PayPal-konto, blir du bedt om å betale via PayPal 5. Hvis du ikke har en PayPal-konto, kan du enten sette opp eller betale med kredittkort (via PayPal-sikker server). Vær oppmerksom på at vi ikke har noen kredittkortinformasjon på våre kunder. 6. Etter å ha klikket på KJØP-knappen, vil du bli sendt tilbake for å sitere MY ACCOUNT-kvot der presentasjonene dine venter på nedlasting. 7. Kunder som betaler med kredittkort, må merke seg at etter at betalingen er gjort, bør de velge kvoten Return to Merchantquot-knappen. Dette tar deg tilbake til kontoen din der presentasjonene dine er klare til å laste ned. Hvis du savner denne knappen og bare lukker vinduet, opplever du en forsinkelse i mottak av presentasjoner. (c) Betaling med sjekk (for CD) 1. Du kan betale på PayPal eller kredittkort for CDen som beskrevet ovenfor, men vi aksepterer også sjekker fra britiske innbyggere. Vennligst gjør sjekken din Betalbar til Whiteboardmaths og send den til adressen vist under KONTAKT OSS-knappen. CD-en vil normalt bli sendt innen 24 timer. Handlekurv Spesialtilbud T gratis, gratis presentasjoner venter på alle kunder som registrerer via Min konto-knappen. Når du er registrert, kan du laste ned umiddelbart. Som registrert kunde har du også rett til vårt tilbud Kjøp 4 få 1 Freequot spesialtilbud. Bare kjøp 4 eller flere presentasjoner i en enkelt kurv og få den billigste gratis. Kjøp 8 få 2 gratis, kjøp 12 få 3 gratis etc. Du kan overvåke rabatten din mens du legger til presentasjoner i kurven. En ekstra gratis presentasjon vil bli lastet opp til alle kontoer hver måned. Den neste blir i mai. Du trenger ikke installert Microsoft Office for å vise noen av PowerPoint-regnepresentasjonene på denne nettsiden. En gratis PowerPoint-seer er tilgjengelig for alle fra microsoftdownloads. Når du velger quotMore Popular Downloadsquot, og fra listen velger du Microsoft PowerPoint reg 2003 viewer. GRATIS PRESENTASJONER Klikk på grafikk for å åpne og vise. Merk: Enkelte nettlesere åpner automatisk PowerPoint på datamaskinen din, og du kan spore fremdriften av eksempelnedlastingene på skjermen. Men hvis du bruker Microsoft Internet Explorer, kan filene kjøre i et nettleservindu i stedet for å åpne PowerPoint. Vær tålmodig da det ikke er noen indikasjon på at filen lastes ned (bare en blank hvit skjerm). Hvis Exporer gir deg muligheten til å lagre filen på datamaskinen, anbefales det at du gjør det slik at du kan navigere rundt lysbildene på riktig måte og skrive ut de enkelte hvis det er nødvendig.

No comments:

Post a Comment