Friday 3 November 2017

Trading Strategier Med Fibonacci


Kompleks handelssystem 5 (Fibonacci trading) Skrevet av Edward Revy 30. juni 2007 - 13:27. Traders ba om å legge inn noen strategier som vil fungere på mindre tidsrammer. Her er et veldig godt handelssystem som kan være verdt din oppmerksomhet. Når en næringsdrivende velger å bruke små tidsrammer (som 10 min, 15 min, 30 min 1 time), er det risiko for at feil er alltid høyere enn med større tidsrammer. Derfor er det veldig viktig å ha et veldig godt Forex trading system som kan gi råd om oppføringer med høye sjanser til å vinne og hva som er viktigere, det burde være i stand til å fortelle nøyaktig hvor du skal avslutte uten å måtte konstant overvåke prisen. Vær også oppmerksom på at flere tradere ser på diagrammer, jo mer har de en tendens til å ha kontroversielle følelser om suksessen til en nåværende åpen handel. Med all denne lange introduksjonen er det bare igjen å nevne at denne strategien vil kreve fra handelsmenn grunnleggende kunnskap om bruk av Fibonacci-verktøy. Hva er Fibonacci verktøy og hvordan du bruker det Bare Google forex fibonacci setning og du vil finne mye informasjon om det. Dette er trolig den eneste grunnen til at vi klassifiserte dette handelssystemet som Complex One, ikke alle handelsmenn er komfortable med å bruke Fibonacci-studier i Forex. Handelsoppsett: Tidsramme: noen over 5 minutter og mindre enn 3-4 timer. Valutapar: noen. Indikatorer: 5 WMA Se på prisbølgene. Finn den siste svinghøyde og den siste svingen, såkalte Fibonacci A swing og B swing. Trekk Fibonacci fra A til B. For å vite hvilken retning å trekke (opp eller ned) bare se på trenden hvis det er uklart, finn passende AB svinger og sett Fibonacci i begge retninger. Når du er ferdig, vent og se på retracement fra AB swing for å utfolde seg. Under retracement er det tre forhold som skal oppfylles for å vurdere handel: 1. Prisen må berøre 5 WMA. 2. Prisen må minst berøre 0.382 Fibonacci retracement nivå. 3. 0.618 Fibonacci retracement nivå må ikke mislykkes. Her betyr det at prisen ikke bør lukkes under (uptrend) over (downtrend) 0.618 retracement linje. Det kan berøre eller peke på det, men nivået må tåle angrepet. Når alle tre kriteriene er oppfylt, skriv inn når lyset er tydelig lukket over 5 WMA for Long entry, under - for Short. Stoppordre plasseres alltid 4-5 pips over (nedtrend) under (opptrend) 0.618 Fibonacci retracement nivå. Resultatmål er satt til 1.618 Fibonacci ekspansjonsnivå avledet fra punkt A. Mastre Fibonacci tradingFibonacci-metoden i Forex Fibonacci-metoden i Forex Straight til poenget: Fibonacci Retracement Nivåer er: 0.382, 0.500, 0.618 mdash tre de viktigste nivåene Fibonacci retracement nivåene er brukes som støtte og motstandsnivåer. Fibonacci Extension Nivåer er: 0.618, 1.000, 1.618 mdash tre de viktigste nivåene Fibonacci forlengelsesnivåer brukes som profittopptaksnivåer. Så, hva vi lærer i dag, er hvordan du bruker Fibonacci-verktøy og hvordan du tolker resultater som vi ser på skjermen. Forresten, alle Forex meglere, listen over hvilke kan bli funnet her: 100forexbrokers vil alltid ha Fibonacci verktøy tilgjengelig i deres trading plattformer. Mange forhandlere spør hvordan du installerer Fibonacci indikatorverktøy. Du trenger ikke installasjoner, siden hver enkelt handelsplattform har forhåndsinstallert Fibonacci-verktøy. For å sette opp Fibonacci på diagrammet må vi finne ut: 1. Er det uptrend eller downtrend 2. Høyeste og laveste sving i diagramformasjonen (A, B poeng). Og gå med trenden Så, klikk på Fibonacci-verktøyet fra handelsplattformen du bruker. Nå, som vist på figur 1: Vi har en opptrinn. En mdash vår laveste sving, B mdash vår høyeste sving. Så, vi vil se å kjøpe noen mye til den beste laveste prisen og gå opp med trenden. Klikk på A og dra markøren til B, klikk. Der du går Du må se forskjellige linjer dukket opp på diagrammet ditt. Disse linjene kalles Fibonacci Retracement og Extension Levels. For å beregne Fibonacci nivåene selv, se Hvordan beregne Fibonacci nivåer. Så, det vi forventer er neste: prisen bør gå tilbake fra punkt B til et punkt C, og fortsett deretter i retning av trenden. De tre stiplede linjene (0.618, 0.500, 0.382) nederst på bildet viser tre Fibonacci retracement nivåer hvor vi forventer at prisen tar en U-sving og går opp igjen. Der vil vi plassere vår KJØP-bestilling. Den beste situasjonen ville være å kjøpe på det laveste nivået mdash 0.618 mdash punkt C. Og i praksis gir prisen oss vanligvis denne sjansen. Imidlertid er 0.500 også et godt nivå for å plassere en KJØP-ordre. Vel, la oss se på fremdriften. Prisen har nådd det laveste 0.618 poenget og gjorde en U-sving. Så, nå når vi har vår KJØP-ordre plassert på ønsket punkt C, vil vi gjerne sette noen mål for å ta vår fortjeneste i fremtiden. For fortjeneste å ta nivåer bruker vi Fibonacci utvidelsesnivåer (0.618, 1.000, 1.618). Den vanligste er 0,618 forlengelsesnivå, men når prisen viser godt potensial for å nå neste 1.000 eller til og med 1.618 nivå, kan du la din handel for å få det målet også. Vi vil velge 0,618 forlengelsesnivå som vårt overskuddsmål, og ifølge figur 2 er D vårt poeng for å ta fortjeneste. Viktig merknad: I denne Fibonacci-veiledningen beregnes 0,618 forlengelsesnivå (samt 1.000, 1.618 nivåer) i forhold til punktet B, noe som betyr at B-punkt representerer en 0-utvidelse. Noen Forex-forhandlere liker å begynne å telle fra punkt A, da avstanden fra A til B ville være allerede 100 av prisen. Således beveger seg videre fra B ville være 1xx. x. For eksempel: se på det siste bildet, hvis du skal begynne å telle fra punkt A, vil punkt D være et 1.618 Fibonacci-utvidelsesnivå eller en 161,8 av prisflyttet. Copyright copy Forexfibonacci Alle rettigheter reservert Forex trading er en høy risiko investering. Alle materialer er kun publisert for utdanningsformål. Fibonacci Trading for aksjer, opsjoner, futures og forexhandlere. Sit Som du vet har jeg det privilegium å gjennomgå mange handelsbøker på systemer og metoder, men bare noen få mottar en 5-stjerners rating. Din video kurs og nettside er blant de beste Fibonacci trading ressurser jeg noensinne har sett for handelsmenn. Men det er ikke det som har imponert meg - det som har imponert meg, er de enestående virkelige resultatene du har oppnådd og vist i ditt medlemsområde. Det er alltid vanskelig å vite hvem som er ekte i dette spillet, og hvem er det ikke. Jeg kan bare si at tjenestene dine har min høyeste anbefaling og har oppnådd vår 5-stjerners rating. quot Mark MacRae, Professional traderauthor Før jeg forteller deg mer, vil jeg at du skal vite at jeg garanterer full tilfredshet. Garanti: No-questions-asked, 100 pengene tilbake, garanti. Hvis du ikke lager vinnende handler med Fibonacci trading teknikker, eller hvis din handel ikke forbedrer, eller hvis disse videoene arent den enkleste måten å lære Fibonacci trading, be om tilbakebetaling. Du har rett til å be om en full, ikke-spørsmålstilt, 100 refusjon på stedet. Du har en full 8 uker til å bestemme. I tillegg kan du beholde videoene. Det er ingen risiko, du har ingenting å tape. Og hvis du bestemmer deg for at du vil ha tilbakebetaling, er therell ingen spørsmål og ingen vanskelige følelser overhodet fra min side. Det er mitt løfte. - FibMaster (Neal Hughes). Dette er den beste Fibonacci-utdanningen for handelsmenn. Noen kurs er fast bestemt på å omgir Fibonacci med mystikk og forvirring. Jeg viser deg en enkel tilnærming til Fibonacci trading. Jeg tror på å holde det enkelt. Med over 20 års erfaring i markedene, og etter å ha lært hundrevis av handlende i person, har jeg gått langt for å gjøre Fibonacci-analysen lettforståelig. Du vil begynne med det grunnleggende, og gradvis forhåndsføre hvert trinn til du vet nøyaktig hvordan du handler med Fibonacci-teknikker. Du vil se min dataskjerm, mine diagrammer, og du vil se nøyaktig hvordan jeg bruker teknikkene til diagrammene mine. Du vil se hvordan jeg nærmer meg en handel, hvordan jeg bestemmer de optimale inn-, utgangs - og stopp-poengene. Disse video leksjonene spilles på skjermen. Du kan spole tilbake og spille på disse seminarene så ofte du ønsker. Du lærer i ditt eget tempo. Du kan laste dem ned i dag, så kom i gang med en gang. Klarhet fra en ekspert quote Hva kan jeg si Neal. Seminarene dine er gode Jeg ferdig med Fibonacci-handelsseminaret i dag, og du gjorde en god jobb som forklarte materialet. Det er de beste pengene jeg har brukt på investeringsutdanning. Dine videoer er enestående i å avklare hvordan en ekspert ser på markedet i sanntid. Takk for at du deler din erfaring og hjelper handelsfolk som meg, jeg kommer i gang. Og jeg setter pris på det faktum at du gir denne informasjonen til en svært rimelig pris. Jeg vil holde kontakten med deg på min handel. Og igjen takk

No comments:

Post a Comment