Monday 23 October 2017

Hybrid Sport Trading System


Kunstgress til fotball Den belgiske sportsteknologiklubben (BSTC) er et nettverk av leverandører for elite sportsbegivenheter. Desso Sports er permanent partner for kunstgress og hybrid gressmatter i BSTC. sportstechnology. be Syntetisk Turf Council (STC) er en ikke-for-profit forening som gir upartisk informasjon basert på uavhengig forskning om syntetisk torv. Desso Sports er medlem. syntheticturfcouncil. org Event Stadium Suppliers Group (ESSG) er en gruppe selskaper med global erfaring i stadionbygging. Desso Sports er permanent partner for kunstgress og hybrid gressmatter. essg. org Stadium Managers Association utdanner og gir industri ressurser til profesjonelle og kollegiale stadion ledere i USA. Desso Sports Systems er selskapsleder. stadiummanagers. org Fderation Internationale de Hockey (FIH) er verdenshockeyforeningen. Desso kunstgress til hockey er testet i henhold til FIH og andre standarder. fih. ch European Stadium og Safety Management Association (ESSMA) er en europeisk nettverksorganisasjon av stadion-, sikkerhets - og arenaforvaltere. Desso Sports er ESSMA Stadium Partner. Mitsubishi Outlander PHEV SLEEK STYLISH Den Outlander PHEV har alt du noensinne har ønsket. og mer. Spydspissteknologi. Verdens første 4WD plug-in Hybrid Electric SUV. Den rene, grønne kraften til elektrisitet kombinert med en bensinmotor som ikke kan slås på effektivitet. Det er enkelt å lade bilen i oppkjørselen din. En kjøreopplevelse som går utover enhver forventning du har hatt for komfort, glatthet og ro. Outlander PHEV The Outlander PHEV (Plug-In Hybrid Electric Vehicle) er den første vanlige bilen fra en stor produsent utviklet fra starten med innebygde forsyninger for enten Internal Combustion Engine eller PHEV power-tog. Det innovative Plug-in Hybrid EV-systemet som styrer Outlander PHEV, leverer bemerkelsesverdig økoeffektivitet uten å ødelegge komfort, ytelse eller bekvemmelighet. Sofistikert, men praktisk, representerer den neste generasjon elektriske tog. Forbruk og CO2-tallene taler for seg selv, 1,9 l100 km og 42 gkm utslipp av CO2-utslipp. PHEV-teknologi Outlander PHEV vil lade seg selv bruke fem modus for regenerativ bremsing eller kan kobles til et EV-ladningspunkt for maksimal effektivitet. Outlander PHEV kan lades på tre forskjellige måter, ladet hjemme ved hjelp av en 3-polet stikkontakt og PHEVs 13 Amp-ladningskabel på 4,5 timer, ved bruk av et ESB-ladepunkt og en 16 Amp-ladningskabel (følger med PHEV) bare 4 timer og til slutt med en rask ladestasjon vil belaste til 80 på bare 25 minutter. Outlander PHEV bruker en 12kWh Lithium-Ion luftkjølt batteripakke med 80 celler montert i serie. Outlander PHEV har et akustisk kjøretøyalarmeringssystem (AVAS) som gir en akustisk advarselslyd for å varsle fotgjengere når de kjører som et elektrisk kjøretøy, selv når 2,0 liter forbrenningsmotoren kjører ekstra lyddemping og tykkere glass, holder støyen til et minimum. Outlander PHEV har en 5-stjerners EURO NCAP sikkerhetsvurdering. Outlander PHEV benytter to 60kW elektriske motorer, en front, en bak. Eliminering av propellakselen senker friksjonsinducert strømbrudd, samtidig som responsen og kontrollen økes. Tilgjengeligheten av øyeblikkelig dreiemoment gir akselerasjon på nivå med en 3,0 liters motor. Twin Motor 4WD-systemet kan låses ved hjelp av 4WD-låseknappen som er plassert på midtkonsollen for å forbedre trekk og stabilitet på snø, smuss og andre glatte veier. Outlander PHEV har en bremsetankekapasitet på 1.500 kg. For å gjøre det lettere, bruk smarttelefonen til å styre ladetimeren på forhånd, planlegg ladingen for sent om natten når strømavgiftene er lave, kontroller gjenværende ladetid og mer. Mitsubishi Remote Control-appen muliggjør også umiddelbar eller tidsregistrering av elvarmeren. Mitsubishi Remote Control app bruker WiFi for å kommunisere til Outlander PHEV. INSTALLASJONSPESIFIKASJON Outlander PHEV Instyle leveres med et luksuriøst nivå av spesifikasjon - inkludert full skinnsetebelegg, satellittnavigasjonssystem, elektrisk soltak, multi-system med 4 kameraer og 8 hjørnesensorer. Ytterligere spesifikasjon inkluderer et nøkkelfunksjonssystem, oppvarmet multifunksjons skinnratt samt Outlanders Twin Motor 4WD-system med låsemodus som standard. Prissetting Finans Retail Price inkluderer metallisk maling, men ekskluderer leveringsrelaterte kostnader. Modellen er kun vist som illustrasjon. Retail Price inkluderer også 5.000 SEAI-tilskudd og Regjeringen VRT-lindring på 2.500 for Plug-in Hybrid Electric Vehicles. Den garanterte minimum fremtidige verdien (GMFV) betales hvis du fornyer eller beholder kjøretøyet etter avtalens slutt. Ytterligere avgifter kan bli brukt av din Mitsubishi-forhandler underlagt kilometerbegrensningsbetingelser for kjøretøyet. Utlånskriterier og vilkår gjelder. Finans er gitt ved hjelp av en leieavtale. Finanseksemplet er basert på en fast rente-apr på 5,9 og inkluderer en engangs dokumentasjonsavgift på 63,49. For å kvalifisere for dette Finanstilbudet gjelder en minimumsdepositum på 10 av veibeskrivelsen, og maksimum 37 måneder gjelder. Rate quoted er korrekt som 19. januar 2015 og kan endres uten varsel. Dette tilbudet er tilgjengelig på alle nye Mitsubishi Outlander PHEV-personbiler som er registrert fra 1. november 2016 til 31. januar 2017 på deltagende Mitsubishi-forhandlere. Kredittleverandøren er Bank of Ireland Finance, som er et registrert handelsnavn på Bank of Ireland. Outlander PHEV PHEV 2.0L 4WD Institutt 18 Alloy Wheels, 22555R18 Dekk LED Dagslys Running Lights Front Tåkelykter med Silver Bezel Regnsensor Wipers Sølv Takstenger Outlander PHEV PHEV 2.0L 4WD Instyle Multi Funksjon Lær Wrapped Ratt Oppvarmet Ratt med Remote Audio Controls Seteoppvarming for låsesete, oppbevaringssete for forseter, 8-veis elektrisk justerbart førersete foran, baksenter, armstøtte, komfort, komfort, komfort og komfort. Outlander PHEV PHEV 2.0L 4WD Instyle Mitsubishi multikommunikasjonssystem Satellittnavigasjonssystem Berøringsskjerm Audio Display med AMFM Radio, CDMP3 og 6 høyttalere Outlander PHEV TilbehørNYSE sjef: Hybrid handelssystemer veien å gå Etter å ha forvitret en tumult periode som endte med en rysting av toppledelsen, er New Yorks børs forfalsket, men ikke uten en rimelig grad av kontrovers. Mens virksomheten er god for verdens største børs, er det noen bekymringer blant sine bestanddeler om planene om å slå sammen sitt gulvbaserte handelssystem med et relativt nytt elektronisk marked, kjent som Archipelago. Verdien av avtalen og rollen som Goldman Sachs har begge genererte overskrifter. Men Big Boards CEO, John Thain. sier det er alt en storm i en tekanne, og at avtalen er nødvendig for en langsiktig overlevelse av en institusjon som dateres tilbake til 1792. I et sjeldent intervju snakket Thain med meg om NYSE, hvordan han reagerer på disse ulike klager og hvorfor han mener at hans plan er best for Big Board. Her er utdrag, redigert for klarhet og plass. Et hybridsystem tillater elektroniske, øyeblikkelige og anonyme handler, sier Thain. Av Tim Dillon, USA I DAG Ron Insana: Hvordan er forretninger på NYSE John Thain: Forretninger er gode fra flere synspunkter. Først og fremst handles handelsvolumer, spesielt for at det er midt på sommeren, å holde seg godt på 1,6 milliarder aksjer daglig. Og nye oppføringer, som er et annet mål for hvordan virksomheten gjør, går i forkant av fjoråret. Totalt antall nye oppføringer er 76, og 62 er nye IPOer. Så både når det gjelder handelsaktivitet og når det gjelder nye oppføringer, har de begge det bra. Insana: Har NYSE kontantstrømmen for å kontinuerlig oppgradere teknologi og lignende Om John Thain Alder: 50. Utdannelse: Bachelor of Science in Electrical Engineering, MIT, 1977 MBA, Harvard, 1979. Karriere Høydepunkter: 1994-1999: Finansiell økonomi offiser og driftsleder for teknologi og finans, Goldman Sachs. 1998: Regissør, Goldman Sachs. Mai 1999-juni 2003: President og meddirektør, Goldman Sachs. Juli 2003-jan. 2004: Konsernsjef, Goldman Sachs. Jan. 2004-til stede: CEO, NYSE. Styrets medlemskap: 1998-2004: Diverse Goldman Sachs boards. 2004-stede: NYSE. Andre medlemskap: Federal Reserve Bank of New York International Capital Markets MITSloan School of Management Fransk-amerikansk Foundation Howard University Trustee USAs nasjonale rådgivende styret James Madison Council of Library of Congress MIT Corp. New York-Presbyterian Foundation New York-Presbyterian Hospital Trustee Trilateral Kommisjon. Kilder: Bloomberg News, NYSE Thain: Ja. Men evnen til å tjene penger på gulvet fortsetter å være vanskelig. Det fortsatte presset på provisjonene gjør det vanskelig for meglerne. Insana: Hybrid aksjemarkedet som du har foreslått, blir vurdert på Securities and Exchange Commission. Hva er dine planer om å smelte spesialisten, gulvbasert modell med den mer elektroniske organisasjonen Thain: En av de første tingene jeg gjorde da jeg kom, var å bruke mye tid på å snakke med kunder. Og det er en gruppe som sier at de ønsker å handle øyeblikkelig, de ønsker å handle elektronisk og de vil handle anonymt. Denne egenskapen fant egentlig ikke her, med unntak av vårt elektroniske system. Men på grunn av størrelsen på aksjestørrelsen som er på den og på grunn av begrepet restriksjoner som er på den, er det ikke veldig attraktivt for institusjonelle kunder, selv om det utgjør 10 av volumet. Insana: Hvordan reparerer hybridsystemet det Thain: Formålet med hybrid er bare å gi vårt store segment av kunden et valg slik at de kan handle elektronisk, øyeblikkelig og anonymt, men også fortsette å få muligheten til prisforbedringer og få tilgang til gulvet. Jeg nsana: Vil et institusjonelt dominert marked som også er anonyme skadet individuelle investorer, eller andre, som forretningsjournalister, som vil vite hva som skjer i markedet Thain: Det er et veldig godt spørsmål. Og en av de uvanlige egenskapene til NYSE og hvordan vårt marked fungerer, er at enkelte investorer har nøyaktig samme tilgang til det beste budet eller det beste tilbudet som en stor institusjon. Vår hybridstruktur opprettholder likestilling. Og det er en veldig unik funksjon i vår markedsplass. Jeg nsana: Fusjoner med Archipelago hjelper deg med å oppnå det Thain: Archipelago gir oss produktdiversifisering. Hovedforretningen til Archipelago-avtalen er å gi oss en bredere, raskere voksende produktmiks, slik at vi har økt omsetningsvekst. Det gir oss også en valuta slik at vi kan konkurrere på global skala med store offentlige utvekslinger som Euronext eller Deutsche Bourse. Insana: Hvordan fungerer det Thain: Vi handler for øyeblikket litt under 80 av våre børsnoterte aksjer, men vi har ingen markedsandel i over-the-counter aksjer. Vi vil plukke opp en 25 aksje i OTC-markedet. Vel også ta opp en posisjon i opsjonsmarkedet. Alternativene vokser betydelig raskere enn kontantvirksomheten. Theres mange muligheter til å handle alternativer og kontanter på samme plattform. Og vel, få en større tilstedeværelse i børsnoterte fond. Insana: Stopper du der Thain: Nei, det andre området som var ute etter vekst i, er renteplanen. I tillegg til dette, er 95 av de selskapene som kvalifiserer til å liste her i dag faktisk kommet hit. Men hvis et selskap ikke kvalifiserer til å liste her, har de ikke noe annet valg. Og skulle lage et nytt noteringsmerke, på Archipelago, for de selskapene som ikke kvalifiserer til å liste her. Det vil bli en helt ny forretningslinje for oss. Insana: Om kontroversen rundt Archipelago-avtalen: Folk har klaget over at din tidligere arbeidsgiver, Goldman Sachs, er på begge sider, som representerer NYSE og skjærgården. Goldman er den største NYSE seteholderen, eier et spesialfirma og 15 av Archipelago. Hvordan svarer du på spørsmål om potensielle konflikter Thain: Det er et problem som er ganske godt stavet ut i S-4 som vi bare arkiverte forrige uke. Det faktum at Goldman har konflikter var veldig kjent, veldig godt diskutert, og det var nettopp derfor begge styrene besluttet at de måtte ha uavhengige rådgivere som også var involvert i avtalen. Goldman spilte rollen som å bringe avtalen sammen, men spilte ikke rollen som en fiduciary rådgiver enten styret om rettferdigheten til denne avtalen. Insana: Vil Goldman ha noen urettferdig fordel når ordren flyter gjennom sitt spesialistsystem eller gjennom deres eierandel i Archipelago, eller har noen klar konkurransefortrinn i handel som andre firmaer kanskje ikke har Thain: Nei, ikke i det hele tatt. Faktisk eide de fleste andre bedrifter deler av Archipelago, og du vet allerede at de fleste av disse firmaene også har plass på gulvet. Så oppkjøpet virkelig er ikke noe annet enn de fleste andre firmaer enn (Goldmans) eierskap i Archipelago er litt større. Insana: Nå, hva med spørsmålene om hvordan avtalen verdsetter NYSE En av setehaverne som har lansert en søksmål mot NYSE, sier at NYSE er verdt 5,5 milliarder til 7 milliarder kroner, og Archipelago-avtalen verdsetter det 2 milliarder under det. Hva sier du til de to seteholdere som prøver å stoppe avtalen Thain: Først av alt, jeg er glad for at du nevnte det. To seteholdere mot 1,366 seteholdere. Id også merke til at seter solgt for under 1 million i januar og i forrige uke, to av dem solgt for 2,6 millioner. Så seter er to og en halv ganger fra januar. Hva markedet forteller oss, som er aksjer i skjærgården, som også er oppe dramatisk, er at de liker denne avtalen. Insana: Hva med verdien, men for NYSE som en pågående bekymring Noen sier at eiendommen alene er verdt et par milliarder dollar. Thain: Når du verdsetter selskaper, kan du se på dem på en fortjeneste-flere basis. Du kan se på dem på likvidasjonsbasis. Alle som ser på eiendommen, prøver å si at likvidasjonsverdien av utvekslingen er verdt hva som helst. Vi utligner ikke utvekslingen. Var heller ikke selger utvekslingen, og det er noe som de to seteholdere er forvirret om. Det er den andre veien rundt vi kjøper Archipelago. Så det var ikke bare avtalen verdien Archipelago, men det betaler i utgangspunktet en kontrollpremie fordi vi kontrollerer enheten framover. Insana: Noen har sagt offentlig at de er interessert i å kjøpe NYSE. Men jeg har også hørt privat at en gruppe som involverer Blackstone og Bain Capital kom for å se deg den 20. juni for å snakke om å kjøpe NYSE, men ble rebuffed. Er det noen sannhet til den historien Thain: Det ville ikke være i offentlig interesse å få NYSE eid av en gruppe private equity investorer andor hedge funds. Jeg tror å ha NYSE i stor grad eid av det investerende publikum, ved å gi investorer en mulighet til å delta i verdens største aksjemarked, er det beste resultatet her. Insana: Ser du noe poeng i behovet for ytterligere konsolidering på ulike markedsplasser rundt om i landet, eller til og med rundt om i verden Thain: Ja, jeg gjør det. Det må være ytterligere konsolidering i USA, og alternativt er opsjonsmarkedet et av disse stedene. Det er seks opsjonsutvekslinger nå. Jeg, ærlig talt, tenk therell være noe mer konsolidering i kontantmarkedet, så vel. Jeg tror at noen av de regionale aksjemarkedene må konsolideres primært av økonomiske og effektivitetsmessige årsaker. Insana: Vil du være konsolidator Thain: Ja, og over tid vil vi være utenfor US Insana: Vil du og Nasdaq noensinne slå sammen Thain: Det er ut av spørsmålet. Insana: Det er en viss ironi om at NYSE blir til en profittoperasjon når forgjengeren din blir saksøkt for kompensasjonspakken når NYSE var en ideell organisasjon. Tror du at det er rart eller urettferdig at Dick Grassos står overfor en søksmål som han ikke ville ha møtt hvis hedningen var i din stilling Thain: Jeg skal svare på den måten jeg svarte på alle spørsmål angående saken. Da jeg kom hit, sa jeg at jeg ville fokusere på fremtiden, det er det jeg har gjort, og at jeg ville forlate fortidens saker til styret.

No comments:

Post a Comment